Гарантія та повернення товару

На які товари надається гарантія?

На всі товари в нашому магазині надається гарантія 12 місяців, що підтверджує зобов’язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або чек продавця.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

У разі гарантійного випадку:

  • Зв’яжіться з нашим менеджером за тел. +38 (067) 650-97-08.
  • Надішліть фото товару (його пошкоджених елементів) і фото документа, що підтверджує покупку.
  • Залежно від домовленості та виду поломки відправляєте товар перевізником за рахунок продавця. Адресу відділення уточнить менеджер.
  • Обмін товару або його деталей здійснюється протягом 14 днів залежно від типу поломки та наявності заміни на складі. Деталі уточнюйте у менеджера.

Як можна обміняти чи повернути товар належної якості?

Так, ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • Збережено товарний вигляд, відсутні пошкодження та сліди експлуатації.
  • Необхідно надати документ, що підтверджує покупку.
  • Для узгодження обміну чи повернення зв’яжіться з нашим менеджером.
  • Повернення оплати за погодженням з клієнтом провадиться одночасно або протягом 7 днів.

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

  1. Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу). Є сліди проведення самостійного ремонту.
  2. Вироби належної якості, що мають сліди використання.
  3. Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.
  4. Якщо поломка товару сталася внаслідок стихійних лих (повені, пожежі, урагани, землетруси, війни).
  5. Претензії до незначних відмінностей товарів з їх фото та відео на сайті та/або різних партій поставок.
  6. Поломка товару сталася внаслідок неправильного транспортування чи переміщення, або внаслідок перевищення граничного допустимого вагового навантаження.
  7. Виріб експлуатувався або зберігався у покупця в агресивному середовищі: висока вологість, високі температури, інтенсивне сонячне випромінювання товарів, які не призначені для використання в таких умовах.
  8. Виріб використовувався не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. Присідати або спиратися всією вагою на підлокітники та підголівники в кріслах та стільцях заборонено. Стрибати та ходити ногами заборонено. Крісла на роликах не призначені для сидіння в них більш ніж одну людину, заборонено перевозити в них важкі предмети.

На всі перераховані вище випадки не поширюється гарантійні зобов’язання.

Умови повернення або обміну виробу

Ми приймаємо на повернення/обмін виріб в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека.

При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.

Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

На що гарантія не поширюється?

  • Пластикові втулки кріплення роликів, заглушки на ніжки стільців. Так як втулки є витратним матеріалом.
  • Пластикові декоративні чохли та елементи їхнього кріплення (чохол на газ-ліфт, чохол на хрестовину).
  • Оббивні матеріали (механічні пошкодження, пропали, розриви).
  • Механічні пошкодження на поверхні хрестовини та підлокітників (подряпини, відколи, вм’ятини).
  • Поломка декоративних гвинтів (ручки) (закручувати декоративні гвинти слід помірно, не доводячи зусилля до розриву пластику).